dinsdag 15 mei 2007

Zijn soms de kleine dingen die het doen

Ik heb de zonnestralen vanmorgen gebruikt om naar de AH te fietsen en daar wat boodschappen in mijn fietsmand te laden.
In het winkelcentrum zeg ik mensen gedag waarvan ik via K. weet dat hij hun kind op de hoogte heeft gebracht. Raar idee toch dat mensen iets van je weten zonder iets te zeggen.
Toen was de energie op, dus maar een paar uur mijn bed in gedoken en dan slaap ik dus echt.
Om vijf uur met een raar gevoel in mijn maag mijn bed uitgestapt constaterend dat de dag zo wel heel erg saai voorbij gaat lagen er een paar lieve kaarten uit Limburg op de mat en vond ik ook nog een reactie uit het zuiden op de blog.
Als extra verrassing een pakje van vrienden van mijn ouders uit Wolvega met een lief kaartje en boekje over moed.
Opeens is deze dag toch ook weer heel bijzonder.

Men ontdekt geen nieuwe landen zonder er vrede mee te hebben
de kust voor lange tijd uit het oog te verliezen.
Andre Gide

Car

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo "Car"

Ik kwam heel toevallig op dit blog terecht. (Een vriend van mij heeft ook een weblog en ik drukte op volgende blog)Ik ken u niet maar wens je heel veel sterkte toe de komende tijd. Dit is een blog waar heel veel vrouwen wat aan zouden hebben.

Blijf schrijven en nogmaals hou je taai !

Groet, Robert (Den-Haag)

Anoniem zei

Hoi Car.
2e chemo alweer. Je klinkt positief, doet wat je doet. En ben je moe dan rust je. Ik denk dat dat het beste is wat je voor jezelf doen kan.
Samen met Jolanda liep ik gisteren Miranda (NLP) tegen het lijf. Een dikke knuffel van haar :-)
En sterkte van mij,
groetjes Mieke