woensdag 9 mei 2007

De kaalslag is begonnen


Gisteren liep ik een winkel binnen en zag dat de medewerkster schrok toen ze me zag. Wist zich even geen houding te geven.
Vervolgens kreeg ik een compliment dat mijn pruik echt heel erg mooi was, je zag het helemaal niet.
Lachend kon ik zeggen dat het nog gewoon mijn eigen haar was en dat ik pas volgende week aan de beurt zou zijn.

Het gaat dus sneller dan verwacht.
Had ik de afgelopen dagen 's morgens een kam met een aantal haren, vanmorgen na het haren wassen heel onverwachts kammen vol.
Ik heb het vandaag voor de buitenwereld nog kunnen verstoppen maar wel het besluit genomen dat ik de haarstudio van Petra vd Laar moest bellen om voor morgen een afspraak te maken.
Zoals ik er nu overdenk zet ik morgen direct de stap om alles er maar af te laten halen.

Car

Geen opmerkingen: