donderdag 24 mei 2007

Energie boost

Had me toch gisteren een energie boost.

K. onze hulp kwam 's morgens en ik heb in een rustig tempo zelf mijn hele huis kunnen stoffen terwijl zij met de zwaardere dingen bezig was.
Toen om half twaalf alles spik en span was ben ik na de boterham op de fiets gestapt om even een boodschapje op het Geuzenplein te gaan doen.
Om een uur stonden Rood en V. op de stoep waarna we naar Brielle zijn gereden naar nicht E.
E. heeft mijn wenkbrauwen die ook hard aan het uitvallen zijn met verf nagemaakt.
Het resultaat is mooi maar voor mij nog wel een beetje wennen, net als dat je haar geverfd is moet het resultaat na een dag of twee echt te zien zijn.
'S avonds heeft de plaatselijke Griek voor gyros gezorgd wat mijn maag ook goed kon verdragen.
K. die ik in voorgaande jaren altijd overal naar toe bracht is zelf met bus en metro naar Jeugdtheater Hofplein in Rotterdam gegaan voor zijn laatste doorloop.
M. kon hierdoor een aantal uren extra op zijn werk doorbrengen. Ook wel weer lekker zoals vanouds.
(afkick verschijnselen i.v.m. verminderde werkuren zijn nog niet waargenomen)
M. en K. waren nog eerder thuis dan ik.

Car

Geen opmerkingen: