maandag 14 mei 2007

Wel moe


Ik ben niet ontevreden over het verloop tot nu toe.
Mijn smaak is minder weg maar ik merk echter wel dat de vermoeidheid meer meespeelt dan na de eerste kuur. Vanmiddag maar weer een paar uurtjes mijn bed in gedoken.

Mir is vandaag langsgeweest, ik was zover om haar als eerste naast M. en K. mijn kale kop te showen.
Merk dat ik er zelf al een beetje aan ga wennen. Gisteren en vandaag in en om het huis heb ik mijn pruik zelfs niet opgehad. Hij kriebelt toch wel en er lekker mee op de bank liggen is ook niet echt lekker. Een buff of mutsje zit een stuk comfortabeler.
Naar buiten toe is het echter een goed middel om even niet ziek te zijn.

M. heeft vanmorgen op kantoor afzonderlijk aan zijn collega's gevraagd hoe ze vonden dat ik er donderdag uitzag.
De meiden vonden dat ik er goed uit zag en waren verbaasd toen M. hen vertelde dat mijn haar er nu al af was. Hadden zich helemaal niet gerealiseerd dat dat al zo snel zou gaan.
Ze dachten dat ik naar de kapper was geweest.

M. heeft vanavond zijn best weer gedaan met koken, zich niet realiserende dat een zak voorverpakte spinazie echt niet voldoende is voor 3 personen.

Car

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Carla.
God, ik sta er elke keer opnieuw versteld van wat internet allemaal te weeg kan brengen.
Ik lees geregeld in je Bloog, of hoe zo'n ding ook mag heten. Ik vind het super hoe je hier mee om gaat. Je schrijft erg dapper en positief. Meisje nog heel veel succes en sterkte de komende tijd.
Probeer zo dapper en sterk te blijven.
Groetjes aan je mannen,
Dikke kus uit Valkenswaard
Elly en Margo

Anoniem zei

Hoi Carla,

Dat je de pruik al op had is dus niet opgevallen! Je zag er echt goed uit. Fijn dat we via de weblog op de hoogte kunnen blijven. Heel veel sterkte de komende tijd en we gaan voor dat laatste weekend van september in Parijs!!

Groetjes Kirsten