vrijdag 25 mei 2007

Margriet

Vandaag een "drukke leuke dag" gehad.

Om 10 uur een afspraak bij de lymfedrainage waar ik te horen heb gekregen wat de gevolgen zijn als de chemovloeistof niet goed in de ader vloeit. Hopen maar dat dat niet gebeurt.
Afgelopen week was ik nl. een beetje bang voor een aderontsteking.
Enkele dagen na de tweede chemo kreeg ik last van mijn ader waar de chemo ingespoten was. Gelukkig is de verkleuring en het gevoel nu na enige dagen rekken, strekken en masseren al minder.
Na een aantal chemo's kan je nog meer last van een "chemoarm" hebben dan van de "klierwegarm". Was mij nog niet vertelt.

Eigenlijk zou ik hierna koffie gaan drinken bij mijn nicht E. in Spijkenisse.
Op de 50 jarige bruiloft van mijn ouders heb ik haar (en haar zus) na ongeveer 23 jaar weer gezien en ze bleek vlak bij de haarstudio in Hekeligen te wonen.
Ze had echter een afspraak in landsbelang waardoor we onze afspraak hebben moeten cancelen.
Maar binnenkort gaat het er zeker van komen.

Op naar de tennisvereniging waar Rood, Y. en G. net klaar waren. Samen met I. daar een bakkie gedaan.

's Middags moest ik weer in Hekelingen zijn waar mijn pruik gewassen werd.
Na het verhaal over het truttige hoofd van gisteren heb ik gevraagd of ze hem iets uit wilde dunnen en er zijn direct een aantal bruine plukken ingeknoopt. Per saldo was het toch nog ruim twee uur werk zodat ik pas om vier uur weer richting huis ging.

Daar lag een verrassing op de mat:
Iemand heeft me het weekblad Margriet cadeau gedaan.
Ik weet dus alleen niet wie ik nu moet bedanken !
Waarschijnlijk zit er nu iemand achter zijn computer te gniffelen. Nu bij deze hartelijk bedankt, ik vond het een hele leuke originele verrassing.
Zoals naasten van mijn weten heb ik een boekjes tik, ben gek op tijdschriften.
Wie weet maakt de gever zich nog wel bekend.

Car


1 opmerking:

Anoniem zei

Hi Carla,

Die Margriet komt dus van ons, van Support. Ik moest inderdaad wel lachen, want we hadden Marcel een tijd terug al gevraagd of je daar al op abonnement op had... Even uit zijn systeem verdwenen blijkbaar ;-)

Leuk dat je er blij mee bent!

Groeten,

Support