woensdag 30 mei 2007

Een jaar na dato... boem !!


Vandaag is het precies een jaar geleden dat er terwijl ik met K. boven lag te slapen bij ons thuis is ingebroken.
De inbrekers hebben toen o.a. mijn tas van de kapstok meegenomen en als grootste buit onze toen 5 maanden oude Nissan cabro C+C meegenomen.

Hoe bizar is het dan ook dat een jaar na dato ik vanmiddag na op visite te zijn geweest bij Bar zijn identieke opvolger in de puin heb gereden.
Vraag me niet hoe het gekomen is, ik reed helemaal niet hard, gewoon op een doorgaande weg in Vlaardingen. Ik was waarschijnlijk in gedachten en heb tot twee keer toe mijn koppeling voor een rem aangezien.
De voorkant zit flink in elkaar.

De tegenpartij was in eerste instantie flink boos op me, waarschijnlijk van de schrik. Ik zelf was gelukkig heel rustig en had zoiets van het is maar blik en hij is goed verzekerd.
Ik heb M. gebeld die van zijn werk is weggerend.
Omdat de koelvloeistof was weggelopen heeft een hulpdienstwagen de auto afgevoerd en morgen zal hij naar Beumer, de dealer gebracht worden.
M. heeft me thuis gebracht waarna hij weer naar zijn werk is vertrokken (hij zou een avondje doortrekken)
Van de vervangende auto regeling maak ik nog maar even geen gebruik want de auto zou toch weer anderhalve week ongebruikt langs de straat staan.
Morgen dan toch maar gebruik maken van het aanbod van pa om me naar de fysiotherapie te brengen.

Volgens K. regel ik het allemaal weer lekker. Vorig jaar konden we in de zomer niet met open dak rijden omdat de auto weg was, nu moet hij weer gemaakt worden.
Ach, open rijden kon toch al bijna niet omdat ik bang ben dat mijn pruik met een windje wordt meegenomen.
M. had overigens toen hij onderweg naar me was het bange vermoeden dat de airbag was uitgeschoten en mijn pruik een oplawaai had gegeven. Niet dus.

Zou bijna vergeten dat ik vanochtend bloed geprikt heb. De chemo gaat door vrijdag.
Het lukte niet direct om bloed bij me af te nemen maar warm water bracht uitkomst.
De leukocytenwaarde was 3.9.

Car

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou Car, denk maar zo´Het is maar blik¨. Wat een geluk dat je er zelf goed van af gekomen bent.
Sterkte verder.

Von

Anoniem zei

Wat laat jij ons toch steeds schrikken... Ben ontzettend blij dat het niet erger is dan alleen maar blik..

Kus,

E.

Anoniem zei

Heeeeeel veeeeel stekte morgen en ik denk aan je!!

Knuffel,

E.