zondag 27 mei 2007

Première Don Giovanni


Gisteren zaterdag 26 mei heeft de première van Don Giovanni, het stuk van Jeugdtheater Hofplein waarin K. meespeelt plaatsgevonden.
Vrijdagavond was ik te laat mijn bed ingedoken, telang met M. zitten praten.
Zaterdag heb ik me een beetje rustig gehouden om energie genoeg over te hebben voor de avond.
Het is tenslotte toch spannend als je zoon weer op het toneel staat. Vanaf het moment dat ik hoorde dat ik ziek was had ik toch in mijn hoofd dat ik hierbij wilde zijn.
Nu wij en hij hebben genoten.
Op de space die ik al enige tijd voor K. bijhoud heb ik wat foto's geplaatst.(http://hanen3.spaces.live.com/)

In de loop van de dag heb ik op de weblog van een collega van M. zitten lezen.
Die heeft vrijdag de diagnose lymfeklierkanker gekregen.
Vorig jaar op Cuba heb ik haar een keer gesproken maar ik merkte dat ik in mijn hoofd hier erg mee bezig ben. Ik heb tenslotte "maar borstkanker" en ga uit van genezing.
Ben bang dat het er voor haar veel minder rooskleurig uitziet.

Merk vandaag dat ik moe ben. Vooral last van tranende ogen.
Het is dus maar een joggingpakken dag geworden. Via Radio Rijnmond de Roparun gevolgd.
K. is zijn eigen gang gegaan, weer op naar Hofplein. Kijken naar de andere cast en vanavond naar de bios.

Car

Geen opmerkingen: