donderdag 17 mei 2007

Hemelvaartdag


Hemelvaartdag betekent voor mij al jaren kamperen.
Een paar dagen met de caravan weg waarbij we hem bij voorkeur laten staan om vervolgens het Pinksterweekend nog een lang weekend te kunnen bouwen.
Waarschijnlijk heb ik dit virus van mijn vader geerft en gelukkig werd M. nadat we een jaar van hotel naar hotel hadden getrokken ook besmet.
Gisteren zag ik dan ook diverse caravans vertrekken.
Raar is het dan toch dat ik helemaal niet zo zin zou hebben om gebruik te maken van een campingdouche en eigenlijk vindt ik het dus deze hemelvaartdag helemaal niet zo erg dat het weer in eerste instantie een beetje tegenvalt.
Zeg maar tegen mezelf: Het is niet zo mooi kampeerweer en wat een energie kost dat niet om weg te komen.
(ik begin je een klein beetje te snappen ma..)

Vandaag om toch even te "luchten" bij de Intratuin rondgeslentert. Volgens M. krijg je mij voor een plantje altijd mijn huis uit.
K. had geen zin dus die bleef thuis.
De "cadeau-agave" heeft een hele grote nieuwe pot gekregen, dus Puf die kan er voorlopige weer tegenaan.
Ook kunnen we ons toch een beetje in Spanje wanen met een vijg op het terras. Nu maar hopen dat het komende winter niet meer dan 10 graden gaat vriezen.
Ik hoop dat de weg naar boven morgen verder door zal zetten want echt toppie voel ik me nog niet.

Car




Geen opmerkingen: