maandag 21 mei 2007

1 jaar na Cuba weer bezig met de opmars

Heb het gevoel dat ik nu echt weer bezig ben met de weg naar boven (met zoals een lotgenoot vanmiddag in haar mail schreef de wetenschap dat je volgende week weer aan de beurt bent)
Gisteren zijn we Rood gaan feliciteren en dat was toch best wel weer spannend. Weer een stapje, in een volle kamer binnenkomen met mijn pruik op.
Het is fijn om te weten dat mede door deze Blog mensen gewoon op de hoogte zijn en gelukkig ook heel lief reageren. Dat maakt het toch net weer een beetje makkelijker.
Ondanks dat wil ik best wel verklappen dat ik flink de kriebels in mijn buik had.

Vandaag is hopelijk eindelijk de C.V. ketel gemaakt. 15 bezoeken van Feenstra de afgelopen maanden. Ik hoop dat de storingen nu echt ophouden en anders moet er toch maar ondanks het full-service contract een nieuwe komen. Zet ik mijn principes maar eens langs de kant.
Ik wil nu echt zonder problemen onder mijn eigen douche kunnen staan.

De schadeexpert is langs geweest voor de kras op mijn auto. De krantenbezorger vond het enige maanden geleden heel normaal dat je je fiets tegen iemand zijn auto aanzet. Niet alleen die twee van ons waren de klos maar nog meer abonnees van de Telegraaf of het Financieel Dagblad.
Hij had pech dat M. niet kon slapen, die heeft hem op heterdaad betrapt.
Ik zag de expert denken: "hier ben ik toch al eerder geweest...."
Nu dat klopt meneer vorig jaar 10 dagen later was je hier ook alleen was zijn voorganger toen net gestolen. U wilde toen weten of we de auto niet hadden laten stelen omdat we toevallig in scheiding lagen....

Het is overigens vandaag ook een jaar geleden dat we voor 10 heerlijke dagen naar Cuba zijn vertrokken. Ik zou het momenteel heel graag even overdoen maar gelukkig hebben we de herinneringen.
Verder heb ik mezelf voorgenomen om de komende twee weken weer een beetje "normaal" te gaan doen.
Weer proberen om in mijn ritme te komen en zelf weer wat klusjes op te pakken.
Vandaag ben ik ook weer voor het eerst in mijn auto gestapt met als doel een kop thee bij Mir drinken en heb weer boodschappen gedaan.
Verder de komende twee weken een beetje vol lopen plannen met vanalles was ik nog in mijn hoofd heb om te doen.

Car





Geen opmerkingen: