woensdag 23 mei 2007

Roparun, verwachtte aankomsttijd tweede Pinksterdag 16.51, Coolsingel Rotterdam

Zaterdag en zondag start de Roparun voor de 16e keer. (http://www.roparun.nl)
Voorgaande jaren hoorde we ook wel van dit evenement maar besteedde er verder geen aandacht aan.
Wat wil het toeval, dit jaar heeft Roos een collega van M. zich laten strikken om als chauffeur op te treden.
Op de site van team 112 las ik dat ze dit jaar live gevolgd worden door Radio Rijnmond.
A.s. maandag tweede Pinksterdag wordt team 112 (
http://www.team112.nl) van de Brandweer Rotterdam waar Roos deel van uitmaakt verwacht om 16.51 op de Coolsingel.
Maandag dus op naar het WTC.
Roos heel veel succes en ik zal aan je denken als ik lekker in mijn bedje lig te slapen. Overdag staat Radio Rijnmond meestal aan dus je wordt gevolgd.

Ik zelf heb de afgelopen weken overigens ook al gemerkt dat er in het verleden door Roparunners hard gewerkt is.
Het project coldcap waar ik voor heb kunnen kiezen is gesponserd door de Roparun.
Ik heb hier zoals jullie hebben kunnen lezen niet voor gekozen maar de mogelijkheid was er wel.


Car

Geen opmerkingen: