woensdag 2 mei 2007

Buffs

Vandaag ben ik naar de haarstudio van Petra van de Laar in Hekelingen gereden zodat ik kon kijken of de buffs die ik uit een boekje besteld had ook goed waren.

Daar zat terwijl ik moest wachten een vrouw een kop koffie te drinken.
Normaal zou je niet aan iemand vragen heeft u een pruik op ? En wat is hij mooi.
Nu dus wel en zo hebben we even zitten praten. Ze had net voor het eerst haar pruik op. De resten haar die ze nog had waren er net afgehaald.
Ze had vorige week haar tweede chemo gehad en afgelopen weekend was haar haar er in korte tijd afgevallen.
Voor mij zou dit betekenen nog max. 1.5 week voor mijn huidige bos te gaan.
Raar hoor, ik merk dat het wel al droger wordt maar voor de rest nog niets te zien. Het brand misschien een klein beetje als je krabt.
Het was wel direct voor mij de aanleiding om alvast twee buffs in mijn tas te steken voor het geval het volgende week opeens hard gaat. Kunnen ze alvast onder mijn pet.

Car