vrijdag 4 mei 2007

We gaan dus niet weg


Volgende week meivakantie en het plan was er even met de caravan op uit te trekken. Doen we dus niet.
Normaliter zou er geen haar op mijn hoofd over denken om niet weg te gaan maar misschien mede door het feit dat die haren er volgende week wel eens af zouden kunnen vallen blijven we thuis.
De caravan laten we lekker in de stalling staan. Hoeft hij niet leeg en schoon gemaakt te worden en het scheelt weer een zaterdag werk en een zondag brengen.
Het blijkt dat voor de zomervakantie alle goede Nederlandse campings volgeboekt zitten dus dat we de caravan ergens konden laten staan na deze meidagen was toch al geen optie meer.
Voor komende zomer heb ik nu zoiets van we zien wel hoe het loopt.
Maandag heb ik een afspraak bij de internist en oncologieverpleegkundige en vrijdag mijn tweede chemo.
M. had woensdag ook nog een bespreking waar hij bij moet zijn hij was nl. vergeten dat het meivakantie was en onze puber K. had eigenlijk ook niet zo zin. Hij gaat liever iets leuks doen met vrienden dan met twee ouders in een caravan zitten.
Daarbij dan nog de voorspelling van regen en teruglopende temperatuur heeft mij doen besluiten om lekker thuis te blijven en misschien een dagje van hier uit iets gezelligs te doen voor het geval het weer toch meevalt.

Normaliter tennis ik 's zomers op vrijdagmorgen.
Nu de thuishulp niet meer op vrijdag komt ben ik vanmorgen naar het tennispark gereden en heb daar een kop koffie gedronken. Heb ik daar ook gelijk mijn neus weer laten zien zo is de stap makkelijker om de komende weken af en toe eens op vrijdagmorgen langs te rijden om met die meiden een kop koffie te drinken.
(Ien waar was je ?)

Car


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Car,

jammer dat ik vanmiddag al een afspraak had, was goed je even te zien en met je te kletsen, succes maandag in het ziekenhuis.

liefs,

Jolanda

Anoniem zei

Hoi carla,
Jammer dat je niet weg gaat,maar ja
zo gaat het soms met pubers.
Zo te lezen pluk je de dag,en dat siert je!Goed dat je lekker naar een verwen weekend gaat.
Veel stekte ,liefs monique de W