zondag 27 mei 2007

Niet met hoofddoek op de foto

Gisteren ben ik voor het eerst met een buff op mijn hoofd naar de
Bas vd Heijden geweest om samen met M. boodschappen te doen.
Er lopen daar meer medelanders met een doek om hun hoofd.

Vandaag stond in het Algemeen Dagblad het volgende artikel:
‘Het is zo onrechtvaardig,’’ vindt Dorothea Maria Heiden (65) uit Rotterdam. De kankerpatiënte, die twee jaar geleden door een chemokuur kaal werd, wilde met hoofddoek op de foto voor haar nieuwe rijbewijs en identiteitskaart. Maar de hoofddoek moest af. De fotograag en de gemeente Rotterdam waren onverbiddelijk.
Benieuwd naar het gehele artikel ?
Lees hier het gehele artikel in het AD van zaterdag j.l. (http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article1394483.ece)

Nu tegen de tijd dat ik weer op de foto moet hoop ik dat mijn haar terug is.

Car



Geen opmerkingen: