zaterdag 12 mei 2007

De dag na de chemo verloopt weer lekker


De dag na mijn tweede chemo verloopt weer lekker. Eigenlijk bijna gelijk aan de eerste dag van de eerste kuur.

Vanmorgen heb ik rustig opgestart. M. heeft K. naar de repetitie van Don Giovanni gebracht.
(
http://www.jeugdtheaterhofplein.nl/don/ )
Zaterdag 26 mei a.s. is de grote dag van de première.
K. is jammergenoeg lang niet zo enthousiast over het stuk en zijn rol als tijdens de repetities van MacBeth. 26 mei kan ik dat hopelijk zelf gaan beoordelen.
Merk wel dat deze repetitie periode een beetje langs mij heen gaat, ben er lang niet zo bij betrokken als tijdens de repetitie periode van MacBeth 2 jaar terug. Gelukkig kan K. nu zelf met de metro als dat noodzakelijk is.
Ga er echter vanuit dat ik tijdens de volgende productie weer helemaal de oude ben en ook weer kookouder kan zijn want dat was toch wel erg leuk.

De horren zijn ingemeten en vervolgens zijn M. en ik naar de plantendagen in het Arboretum Trompenburg gegaan.(http://www.trompenburg.nl/)
De regen van afgelopen week heeft de rododendrons niet echt goed gedaan. Er stond zó'n wind dat een kraam omviel , ik schrok echter meer van het idee dat mijn pruik de lucht in zou vliegen, nu hij bleef zitten. Hopelijk is het morgen droog en kunnen we de nieuwe plantjes in de tuin zetten.

Thuisgekomen heb ik zelfs nog een cake gebakken,vanavond komen Rood en Puf op de koffie en hopelijk lusten die er wat bij. Nu de lucht door mijn huis gaat weet ik zo net nog niet of ik het zelf ook gebakken naar binnen krijg.

Car










Geen opmerkingen: