donderdag 14 juni 2007

Uitslag huisarts is bekend

Heb net contact gehad met de assistente van de huisarts. In eerste instantie vertelde ze me dat de bloedwaarde goed was.
Later belde ze terug, ze twijfelde en had nog even met de huisarts overlegd, ze had verkeerde info verstrekt.
Hij is n.l. toch verhoogd (>1.0)
Had haar al verteld dat ik er van overtuigd ben dat er iets aan het rommelen is in mijn aderen omdat het been ook dikker is en ik tintelingen voel in mijn tenen en voet. Heb echter ook gemerkt dat bewegen zoals ik ook de afgelopen dagen op Texel heb gedaan goed is.
Dit blijkt dus nu toch te kloppen. De huisarts denkt nu toch ook (net als ik) aan een aderontsteking waarschijnlijk als bijwerking van de chemo.
Het protocol is nu dat ik morgenochtend om 11.25 nogmaals een echo ga maken om trombose definitief uit te sluiten. (pa kan je met me mee ??)
Na tweeën is dan die uitslag bekend (eigenlijk al direct want het wordt je ook verteld in het ziekenhuis)
Afgesproken dat ik maandag het been aan dokter Braun, de internist laat zien. Hij kan ook bij de foto die gemaakt is en de bloedwaarde inzien.
Heb haar verteld dat ik de afgelopen dagen iemand heb gesproken die een aderontsteking had tijdens het kuren en waarbij niet verteld was dat je beter niet (binnen 6 maanden) in een vliegtuig kan stappen omdat het gevolg een trombosebeen kan zijn bij haar als gevolg een opname in een buitenlands ziekenhuis.

Dacht vanmiddag op mijn fiets naar de Loper te gaan om bij de Etos "wenkbrauwen te kopen", nu dus maar eerst naar de huisarts om het nieuwe formulier op te halen.

Morgen is overigens mijn auto weer klaar, denk alleen dat het niet echt verstandig is om daar de komende dagen al in te stappen ik lijdt momenteel aan chemo dementie en afasie.

Car

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Car, sterkte morgen in het ziekenhuis. Dus nog geen nieuwe wenkbrauwen.........nou joh dat komt dan nog wel. Heb veel aan je moeten denken. Raar hè om weer thuis te zijn? Ik heb het gevoel dat ik nog half op Texel zit. Veel om over na te denken en een plekje te geven. Wat een bijzondere ervaring en wat mooi dat we dit hebben mogen meemaken. Pakken ze ons nooit meer af! Doe je Mir de groeten? Dikke kus, liefs Riet