zondag 17 juni 2007

De tondeuse op elkaars hoofd


M. was vanavond weer aan de beurt voor zijn tondeuse beurt. Dit keer mocht de tondeuse na afloop ook op mijn hoofd. De paar rare haren die nog doorgroeien heeft M. voor me weggehaald.
Snap nu overigens ook dat M. toen we vorig jaar in Berlijn liepen en het flink koud was echt op zoek moest naar een muts.
Loop al meer kaal rond in huis maar af en toe is het toch flink koud.

Met dank aan Rebecca zo'n foto had ik toch een week geleden nog niet aangedurft.Vond je gigantisch stoer !!


Car


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind jou stoer!!!!
Er zijn een boel mensen die me kaal gezien hebben, maar een foto op mn log durf ik ook nog niet aan hoor!!!

Anoniem zei

Weer een overwinning op jezelf meid!
*steekt duim omhoog*
Jouw nekkie vind ik trouwens mooier dan die van M...;-)

Anoniem zei

Hartstikke goed van je om zo'n foto te plaatsen. Had ik destijds niet gedurfd. Ik heb grote bewondering voor je!