zondag 17 juni 2007

De auto staat weer voor de deur


Mijn auto staat sinds gisteren weer heel voor de deur.
Ik had het idee dat er een 1 op mijn kentekenplaat zou komen te staan als teken van schade maar zelfs dat is niet waar.
Zelf zie ik natuurlijk weer een heel klein braampje maar de garage en M. zijn zeer tevreden met het behaalde resultaat dus ik ga in de praktijk brengen wat me afgelopen dagen herhaaldelijk is verteld : Loslaten
Ik heb wel besloten om voorlopig geen bestuurder meer te zijn. Met dat chemohoofd van mij ben ik bang dat hij anders binnenkort weer bij de garage staat en dat is dan nog de beste versie.
Gisteren heb ik dus een verse tramkaart aangeschaft en morgen ga ik met de bus en metro mijn haar (of marmot zoals ik hem maar ben gaan noemen) laten wassen. Het Texelse zout moet er nog even uit (ook als zou ik dat wel willen bewaren)
Ik heb geregeld dat de meiden van de haarstudio me van de metro afhalen en mijn nicht E. waar ik aansluitend ga beppen me weer ophaald bij de haarstudio.
Lastig om zo iets van mijn zelfstandige gevoel op te moeten geven maar het is hopelijk maar voor een paar weken en duizenden mensen reizen met het openbaar vervoer. Waarom ik dan niet ????

Car


Geen opmerkingen: