zaterdag 16 juni 2007

Een gewone zaterdag

Ik ben vandaag veel met de nasleep van Woman Wizard bezig geweest. Zowel in mijn hoofd, aan de telefoon als mensen me belde omdat ze het gelezen hadden en reageren op mailtjes via email en weblog.
Hoop dat M. en K. het een beetje snappen want echt sociaal ben ik op deze wijze niet.
Zal proberen de komende dagen wat minder te doen jongens !!
M is begonnen om een lat op de tuindeur te bevestigen zodat de horren komende week geplaatst kunnen worden. (niet zijn favoriete bezigheid maar wat is hij toch lief dat hij dat voor mij doet !!)

De "nieuwe wenkbrauwen" zijn gekocht van het merk Christian. Voelde me net de koningin toen de verkoopster door had wat er aan de hand was en ik op een kruk in de winkel voor het display moest gaan zitten.
Ook voor het eerst van mijn leven nagellak en een bokkenpoot aangeschaft. Kreeg nog een heerlijke dagcreme van Lancaster voor een droge huid. Ik had me tot kort helemaal niet gerealiseerd dat je huid veranderd.

Samen met M. vandaag ook nog nieuwe lenzen opgehaald. Ze waren op.
Ik ben erg benieuwd of er iemand meeleest die chemo heeft gehad (Riet ik begreep dat jij hier in iedergeval meer van weet) en wat er tegen jullie is gezegd.
Tegen mij heeft de oncologieverpleegkundige gezegd dat ik tijdens de chemo beter geen lenzen in kan doen omdat er gaten in kunnen vallen door de chemo.

L. een lotgenoot vertelde mij gisteren overigens door de telefoon dat jij erg had moeten lachen om mijn opmerking over muggen. Zij wordt ondanks de chemo flink geprikt. Waarschijnlijk muggen met een reukprobleem.

Car

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Tegen mij is nóóit gezegd dat ik mijn lenzen niet mocht dragen. Geen idee hoe die verpleegkundige daar bij komt. Wel kan je hoeveelheid traanvocht anders worden, waardoor de lenzen niet zo lekker meer zitten. Maar gaten in je lenzen branden.....hoe komt ze er bij? Neem anders contact op met de poli oogheelkunde, gewoon even bellen, die weten het zeker wel. Of stel je vraag op de amazones, daar zitten naast lotgenotes ook oncologieverpleegkundigen op. www.de-amazones.nl

Anoniem zei

Ik heb pas mijn eerste chemo gehad, maar ook ik word nog steeds lekgeprikt door de muggen.
Ik dacht dat ze wel dood neer zouden vallen als ze mij prikten, maar ook dat gebeurt niet. Helaas.....