maandag 25 juni 2007

Mails weg tussende periode 19-4 tm 23-06 (2007)



Ondanks de regen en de beperkte energie ben ik heel de dag aan het rommelen geweest.
Gisteren dacht ik nog even snel met mijn wazige hoofd een fout in Vista Mail te herstellen. Ik kon de map verwijderde items al weken niet meer legen.


Niet goed de instructies gelezen en dus het verkeerde bestand weggegooid met als gevolg dat ik al mijn emails kwijt was.
Dacht nog wel dat ik een goede kopie op mijn D schijf had staan maar daarmee krijg ik ze ook niet terug (of ik doe iets fout !)
Vandaag van alles geprobeerd en uiteindelijk ben ik nu alle email kwijt tussen de periode 19-4 tm 23-06 (2007)
Heel veel emails zijn jammer maar helaas maar dat ik diverse lieve ontvangen reacties kwijt ben vindt ik toch wel heel erg jammer.
Gelukkig dat de reacties die via dit Blog zijn binnengekomen in het blog staan.
Ook de foto's die Texel dames naar me toe gestuurd hebben zijn weg.
Mocht je dus in bovengenoemde periode mails naar mijn reguliere emailadressen toegezonden hebben dan zou ik het fijn vinden als ik ze voor mijn archief nogmaals mag ontvangen.
De mail is momenteel zo beetje mijn geheugen.

Of een Windows Vista machine al een goed keuze was betwijffel ik zo onderhand ook:
  • het ram geheugen van de machine wordt zonder dat ik er veel bijzonders mee doe voor 83% gebruikt dus zal er geheugen bijgeprikt moeten worden.
  • De fotokaarten kunnen niet meer gelezen worden, Medion heeft me gevraagd om de machine in de fabrieksinstellingen terug te zetten zodat er gekeken kan worden of het een hardware probleem is. Heb hen gevraagd of er geen methode is om dit te onderzoeken die minder energie kost.

Hoop dat hij zonder deze acties nog een tijdje blijft draaien. (voor insiders het is een Medion MD 8822)

Car




1 opmerking:

Anoniem zei

Hello Carla,

When Marcel told me I could not believe it. Tell Marcel to respond to my mails.

I have seen the bald head photos, and there is nothing wrong with a bald head.

Dave aspeling is returning from South africa and coming to work with me at BURDOCK. He starts Monday 2 July.

Take care.