woensdag 13 juni 2007

Hallo allemaal we zijn weer terug

Vanavond om half acht zette ik weer voet op Schiedamse bodem.
Wat hebben wij vier bijzondere dagen gehad.
We hebben gegeten, gedronken, gelachen, gedanst, gepraat en ook heel veel gehuild met een groep hele bijzondere vrouwen ieder met zijn eigen achtergrond en ervaringen afkomstig uit diverse plaatsen in Nederland.
Misschien dat ik de komende dagen hier iets van op mijn blog zal plaatsen. Het is een hele bijzondere ervaring geweest en ik ben zo blij dat ik geweest ben.
Ik moet het zelf eerst even laten bezinken, komende week zal ik dan proberen om kort e.e.a. te verwoorden.
Een ding weet ik alleen nu al zeker door deze ervaring zijn Mir en ik weer dichter tot elkaar gekomen.

Vorig jaar kreeg ik van Ineke de tip om me aan te melden bij de site http://www.dagelijksegedachte.net/.
Vanavond vond ik in mijn mailbox de gedachte:

Een aanraking wordt nooit vergeten. Ons lichaam blijft het zich herinneren

Toepasselijker kan bijna niet.
Meiden bedankt !!!

Zag bij thuiskomst dat Arja een berichtje op mijn blog heeft achtergelaten. Ook heel bijzonder. Onlangs heb ik W.H. geinformeerd over de situatie en ook aan hem laten weten dat ik veel aan Arja moet denken de afgelopen tijd. Via een ander kanaal bereikt ze me nu zelf.
Arja wil je me mailen zodat ik je kan bereiken ??


Car

Geen opmerkingen: