vrijdag 1 juni 2007

De derde chemo zit er in

De derde chemo zit er in.
Het aanprikken ging in een keer goed. Was ik erg blij om want daar zag ik het meeste tegenop.
M. had door dat hij vanmorgen niet teveel tegen me moest zeggen, was dan ook vrij stil bij ons thuis vanochtend.
Wat zit er nu in die chemo zakjes ? Ik heb het voor mijzelf en misschien ook andere die een FEC kuur krijgen eens opgeschreven (in volgorde van toediening) :
  • 16 mg Zofran + 10 mg Dexamethason (middel tegen misselijkheid)
  • 162 mg Epirubicine
  • 905 mg 5 FU
  • 905 mg Cyclofosfamide

Tussen elk zakje wordt er gespoeld met 0.9% NaCl.

M. is in de tussentijd even bij de auto gaan kijken die gisteren in de garage is gearriveerd. Hij ligt al flink uit elkaar zodat het maandag voor de expert duidelijk is wat de totale schade is.
Het bizarre is dat vandaag na anderhalf jaar mijn vorige auto eindelijk de showroom is uitgereden. De verkooporder lag nog op het bureau bij de dealer.
Hij gaat rondrijden in Terneuzen.

Heb momenteel een beetje koud gevoel over me heen maar wie weet is dat na het eten wat M. klaar aan maken is wel weer over. (mijn "alfahulp is fantastisch !!!)

K. heeft vanavond zijn tweede speelavond, normaliter waren we zeker gaan kijken. Wie weet lukt het zondag of volgende week nog een keer voor de zomerstop.

Car

Geen opmerkingen: