zaterdag 16 juni 2007

Recordopbrengst Roparun


Kom ik net beneden en ligt het Algemeen Dagblad opengeslagen midden op de tafel met het volgende artikel RECORDOPBRENGST ROPARUN, teams rennen 3.7 miljoen bijeen voor goede doelen.

Met dit bedrag kunnen alle goeden doelen ruimschoots worden bediend. De komende weken gaan ze naarstig op zoek naar extra projecten die van deze extreem hoge opbrengst kunnen worden betaald.
Direct sloeg mijn hart een slag over, wat zou het fijn zijn als de wens van Woman Wizard (Annemarie) een eigen verwenhotel op Texel voor vrouwen met kanker een klein stukje dichterbij zou komen.
Zou de Roparun wel van het bestaan van Woman Wizard weten ?

Car

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Vanaf 5 minuten geleden weet Roparun van het bestaan van Woman Wizard af...
Ik heb ze net een mail gestuurd. Ik mail hem wel naar je door...;->

Anoniem zei

Goed van je Jetty!

Car, hoe is het nu? Lukt het een beetje met de wenkbrauwen?

Bedankt voor je mail. Gaat het met je enkel? Mijn gezicht is onvoorstelbaar snel hersteld, op mijn voorhoofd zijn nog maar 2 piepkleine plekjes te zien. Rest van de plek zit weer een mooi nieuw huidje op.Dankzij de calendula en de arnica.

Groeten aan Mir! Liefs Riet

Car zei

Texel dames, er komt met toestemming van Annemarie een mail naar jullie toe met het verzoek of jullie ook de Roparun willen informeren over Woman Wizard.

Car