zondag 24 juni 2007

Het verloopt weer volgens plan



Aan het eind van het weekend even een berichtje.
Het gaat lekker, helemaal volgens plan.

Gisteren een paar uurtjes met M. op pad geweest. De Fleuri's die we bij ons vorige bezoek aan de Intratuin hadden gekregen zijn besteed aan een plant die ik op Texel voor Paal 12 had zien staan. Jammer genoeg is hij eenjarig.
M. heeft zijn kookkruiden weer uitgebreid.

Vandaag samen een paar uurtjes in de buitenlucht in de tuin lopen knippen, de eerste bloei teruggesnoeid.
Leuk om te zien dat M. nu zelfs onkruid van plantjes kan onderscheiden.
K. is hard aan het leren voor zijn laatste repetitie week die komende week plaats vindt.
Ik hoop voor hem dat hij het nog gaat redden.
Vanmiddag wat mailtjes verstuurd (en hele mooie foto's van Margaretha ontvangen), ik hoop dat ik niemand vergeten ben. Mocht dat zo zijn herinner me er dan a.u.b. aan.

De komende week leef ik van dag tot dag, ik heb geen concrete afspraken gemaakt.

Car



1 opmerking:

Anoniem zei

De RSS feeds???? Gelukkig een zoon, die precies wist wat dat dan wel mocht zijn. Fijn dat je nog een beetje kunt lachen om mijn onnozele verhaaltjes.
Na het weekend heb ik altijd een heel boekwerk van je te lezen. Boeit me echt heel veel. Zie jullie als gezinnetje helmaal voor me. M. op z’n knieën in de aarde wroeten. Wist niet dat hij geen groene vingers had, maar kan me er nu( na het lezen van je blog) er wel iets bij voorstellen. Je doet het echt fantastisch !!! Een chemo van je overnemen, zou ik je graag willen beloven, alleen jij hebt er zo weinig aan.
Fijn dat je nog een beetje kunt lachen om mijn onnozele verhaaltjes. (heeft het toch nog een goed doel). Succes verder en we lezen elkaar. Hoop je trouwens ook een keertje bij Mir te zien.