vrijdag 13 juli 2007

Marmot op blog

Eigenlijk hoort hij bij het vorge item maar ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om twee foto's in een blog te plaatsen. (advies hoor ik graag)

Eindelijk had ik vandaag een foto waarbij ik het idee had nu mag de marmot op mijn blog. Daarbij heb ik begrepen dat je door de hormoontherapie buikvet gaat aanmaken dus wie weet is dit wel een van de laatste foto's met een strakke spijkerbroek. Heb echter het voornemen om zodra het kan hier wel iets tegen gaan ondernemen. Heb me daar mijn hele leventje nog nooit druk over hoeven maken levert dus weer een nieuwe ervaring op.
Het is wel weer een "actiefoto" maar daar kan ik ook weinig aan doen.

Vandaag ook navraag gedaan naar de geprikte oestrogeenwaarde. Hij was 775.
Navraag leerde ons dat dit een normale waarde is en dat de chemo de overgang nog niet echt op gang heeft gebracht.
Voor mij iets minder voor de jongere vrouwen met nog een kinderwens waarvoor hopelijk hetzelfde geld een zegen.
Dit betekent dat in het kader van de hormoontherapie waarover ik over drie weken uitleg krijg mijn eierstokken chemisch een handje geholpen gaan worden en dat de prikken in mijn buik waarvan de naam nog niet genoemd is de komende drie jaar elke drie maanden er bij gaan horen.
(volgens het eerder genoemde boekje heet dit medicijn Zoladex of Lucrin)

Jammer maar ik had het al een beetje ingecalculeerd.

Car

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Carla,
Ik hoop dat de laatste chemo is meegevallen, ik heb wel regelmatig aan je moeten denken.
Dr. Ruit vertelde mij dat de hormoonkuur m.b.t. de eierstokken verlangd zou zijn naar 5 jaar. Zou je even aan dr.Braun na moeten vragen.
Groetjes Marie Antoinette