woensdag 4 juli 2007

Actie ondernomen

De afgelopen dagen heb ik mezelf aflopen vragen waar ik in het najaar naast de bestralingen mee bezig zou willlen zijn.
( ik hoor de oncologieverpleegkundige al zeggen: "u moet niet zoveel denken" maar het blijft maar draaien daarboven)
Je moet tenslotte wat hebben om naar uit te kijken, zo vindt ik het veel te saai !!
Voor mezelf een lijstje gemaakt:


- Creatieve cursus die overdag plaatsvind volgen.
- Een nieuw tuintafeltje mozaiken.
- Weer aan yoga gaan doen.

Heb dan ook gisteravond Ineke de Zeeuw een moeder van de basisschool van K. waarvan ik wist dat zij creatieve workshops en aquarelcurssen gaf gemaild en na een leuk gesprek eerder deze middag me opgegeven voor de aquarelcursus die op dinsdagochtend 4 september begint. Op dinsdagmorgen heb ik dus geen tijd voor een bestraling.
Naast het hinderlopen schilderen wat ik in mijn jeugd heb gedaan heb ik zoiets nog nooit gedaan, leuk een nieuwe uitdaging.

Morgen wil ik met pa langs een
winkel waar benodigdheden te koop zijn om weer te gaan mozaieken en op advies van een van de Texeldames heb ik iemand gemaild die me kan helpen aan adressen waar Druyoga wordt gegeven.
Weer iets om naar uit te kijken.

K. hoort morgen over hij over is of niet. Hij is een bespreekgeval. Zijn lot ligt nu in handen van de leraren.

Car

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuke beslissing Car die aquarelcursus. Je kunt er helemaal in opgaan en wie weet wat een verborgen talent dat er in je schuilt.

Von