donderdag 12 juli 2007

Nog een keer....

Nog een keer zomers op weg met een een winterhandschoen aan
Nog een keer het chemoritje naar het ziekenhuis wat stil verloopt
Nog een keer de verpleegsters van de zesde zien
Nog een keer het infuus inbrengen
Nog een keer 7 zakjes vloeistof in mijn lijf
Nog een keer ruim drie uur zitten
Nog een keer wel een boekje meenemen maar niet lezen
Nog een keer net voor het laatste medicijn inloopt nog een broodje eten
Nog een keer vervolgens mijn smaak kwijt raken
Nog een keer een raar gevoel in mijn maag
Nog een keer die vieze lucht ruiken
Nog een keer voor de soep naar huis ?
Nog een keer een week "chemoziek"

Ik ga er vanuit dat dit de laatste keer ooit is !!
Hierna kunnen mijn bloedwaarden weer gaan stijgen en mijn haren weer gaan groeien

Ga nu snel naar bed dan breekt snel de laatste keer aan.

Car

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Nog een keer: duimen dat het verloopt zoals de andere keren. Dan weet je wat je te wachten staat.
Car, ik wens je sterkte!
Mieke

Anoniem zei

Ik wens je een heel voorspoedig herstel, vanaf nu ga je weer vooruit!!
Het zal nog een hele tijd duren, maar je haar komt terug en ook je ernergie zal toenemen. Ik herinner me nog goed hoe geweldig het is als je de eerste keer weer wind door je haren voelt waaien.
Kracht gewenst vanuit Zeeland.

Anoniem zei

You've made it. Wat een heerlijk gevoel moet het geven dit te kunnen afsluiten. Ben helemaal jaloers!!!

Anoniem zei

Heerlijk dat het er op zit !!
Dat hoofdstuk ik in ieder geval afgesloten. Ik las pas een uitspraak van iemand die mij raakte. Ik kan deze niet precies meer citeren maar het kwam er op neer dat als je stopt met te bedenken wat je allemaal nog zou willen dat je dan kunt beginnen met te genieten van de al bestaande dingen om je heen.
Een hele fijne vakantie Car en een dikke kus voor jullie allemaal !
Sandra