zaterdag 21 juli 2007

De chemomist trekt weer op !



De chemomist is mijn hoofd is weer aan het wegtrekken. De kramp in mijn nek wil nog niet weg maar ga er vanuit dat die ook zijn langste tijd heeft gehad.
Heb ik geen tijd meer voor !!

Overal zie ik caravans rijden, het gaat nu echt kriebelen bij me.
Liep ik enige weken geleden nog te twijfelen of ik het wel zag zitten om met een kale kop te gaan kamperen. Ben nu zover dat het me helemaal niets meer kan schelen.
Merkte gisteren weer toen ik gewoon met een doek om hier door de straat liep dat mensen toch alleen gedag zeggen en verder niets durven te vragen of zeggen, zelfs buren van een paar huizen verder knikken alleen. En ik knik terug.
Raar, je woont in de randstad boven op elkaar maar op zo moment kan je heel alleen zijn.

We zijn vanmorgen de caravan uit de stalling gaan halen en dat deed me toch wel wat.
Regelmatig rennen de waterlanders uit mijn ogen gewoon omdat ik besef dat we qua planning die je niet in de hand hebt na vijf maanden de sneltrein twee weken stil mogen laten staan. (en ik ga er gemakkelijkheidshalve ook vanuit dat hij stil blijft staan)
Tranen puur van geluk.
Allebei happy dat onze vertrouwde caravan dit jaar toch nog voor de deur staat.
M. heeft hem direct in het zonnetje gewassen terwijl ik op een campingstoel voor de deur zat.
De buurman moest even helpen om de caravan op zijn plaats te zetten want mijn armkracht is niet veel.
Misschien moet er op termijn een mover onder zodat M. hem alleen kan verplaatsen.
De komende week is er ruim de tijd om hem te vullen.
Maandag 30 juli staat er eerst nog een afspraak voor bloedprikken en een bezoek aan de oncoloog.

Car

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed zo Car, that,s the spirit.
Kaal of niet kaal ,wat doet het er toe. Je hebt een vervelende periode in je leven afgesloten en gaat weer werken aan een nieuwe toekomst en hopelijk wil het weer een beetje mee werken. Prettige vakantie.

xx van gil en Von

Anoniem zei

O wat ben ik jaloers. Ik vind vakanties altijd zo belangrijk en het zit er voor ons dus gewoon even niet in.... Ook niet tussen de chemo's en bestralingen want dan beginnen de kids net weer op school...

Anoniem zei

Heerlijk er op uit.Gewoon even weg uit het dagelijkse leven van de afgelopen hectische periode. Hoop dat het weer een beetje meewerkt!! Genieten jullie er in ieder geval lekker van. Ben benieuwd waar de ontboezemingen de komende weekjes vandaan komen. Of heeft je "Blog" ook vakantie? In dat geval geef ik je groot gelijk. Even je gedachten op iets anders. Groetjes Anita

Anoniem zei

Net als Wendy zit het er bij ons even niet in die vakantie, maar meid wat gun ik het jullie! Geniet vooral met volle teugen. En niet bloggen hoor, ben je er nog mee bezig... We lezen over 2 weken wel hoe het met je is!
Fijne vakantie!
Liefs, Diana

Anoniem zei

Hoi Car..

Een aangrijpend stukje..kan me die tranen van geluk goed voorstellen..

Begrijp dat je blog ook vakantie heeft. Gelijk heb je...even genieten en nergens aan proberen te denken..

Hele fijne vakantie met je mannen en voorzichtig..

dikke kus
Elia