donderdag 12 juli 2007

Eerste contole chirurg

Vanmorgen was de eerste driemaandelijkse controleafspraak bij de chirurg Dokter Han.
Zoals ik me al voorgesteld had was het gelukkig een afspraak met als doel klantenbinding.
Controle van de borst en het litteken en de vraag hoe is het ? Met als antwoord het gaat goed, ik mag niet klagen.
Binnen het uur was ik weer thuis.
Om de wachttijd tot morgen door te komen gaan we vanmiddag naar de nieuwe Harry Potter film The order of the phoenix, ga er vanuit dat een mogelijk virus wat ik nu nog tegen kom mijn dag morgen niet meer kan bederven.
En dan vanavond voorlopig voor de laatste keer naar d'Oude Stoep om na afloop van het eten in plaats van het voorgeschreven kalmeringstabletje een glaasje venusolie naar binnen te slaan.
Het gaat tot nu toe zo goed we durven deze gewoonte uit bijgeloof niet over te slaan.
Ze moesten daar eens weten dat wij hen het chemorestaurant noemen !

Car

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Gezellige middag gewenst en eet smakelijk!!!
En voor morgen TOI TOI TOI

liefs , Gil en Von

Anoniem zei

Laatste keer, gelukkig maar, bel je morgen

Mir

Anoniem zei

Idd de laatste keer..zal weer aan je denken, sterkte en een knuff Elia