vrijdag 27 juli 2007

Zijn de weergoden ons dan toch nog goed gezind ?

De afgelopen dagen is de weersvoorspelling wel een van mijn favoriete programma’s net zoals buienradar en de knmi site.

Liep al met het idee te spelen om alle voorschriften aan mijn laars te lappen en toch de wielen van de caravan in te zetten om hem naar het zuiden te verplaatsen. Niet echt verstandig mede omdat bij M. de vermoeidheid nu toch wel mee gaat spelen.

Ik heb nu echter goede hoop dat het toch nog kampeerweer in Nederland en Belgie gaat worden nu ik dit berichtje net las op de knmi site.

Vanaf dinsdag meer zon, afname neerslagkans en geleidelijk hogere temperaturen.

Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit.
Donderdag 2 augustus tot en met zondag 5 augustus 2007
Geleidelijk meer invloed van hogedrukgebieden: geregeld zon, t
emperatuur oplopend tot enkele graden boven normaal en de kans op een bui is klein.

Duim dus maar dat ze gelijk hebben want we hebben zo zin om er even uit te zijn maar dan moet het wel droog zijn want anders is het armoe in een caravan.

Car


1 opmerking:

Anoniem zei

Ik wil het niet zeggen, maarre....heb ik het niet gezegd!!!!!!!!!

Elia