vrijdag 13 juli 2007

Jippie



Het is weer vlotjes verlopen vandaag. Infuus in een keer raak, zowel bij mij als bij Lin.
M. is snel naar de bakker gegaan want deze laatste keer moest ondanks dat het niet zo lekker smaakte toch gevierd worden. Lin (en Marc) waren zelfs zo lief om een kaartje en een cadeautje voor me mee te nemen.
Om half twaalf kon ik de stoel al weer verlaten.
Was wel raar om de verpleegsters gedag te zeggen en te weten dat ik blij was dat het erop zit maar Lin nog een keertje "mag".
Sta nu wat wibbelig op mijn benen en voel me weer wat raar in mijn hoofd maar weet dat dat na een week over is en dat ik over drie weken niet meer terug hoef.
Ook voor de mensen om mij heen fijn, die bezorg ik toch maar ondanks dat ik er niets aan kan doen een hoop zorgen.
De zomerstop gaat vandaag beginnen.

Car

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat heerlijk dat het er op zit! Sterkte de komende week en laat de afterchemo-krullen nu maar groeien!

Die van mij zijn nauwelijks nog in bedwang te houden:)

Fijne vakantie.

Liefs Riet