donderdag 5 juli 2007

Sommige mensen zit het altijd mee !

Vanmiddag was het wachten op het telefoontje van de mentor van K.
Hoe hadden de leraren gestemd is hij over of niet ?
Om iets over drieën was het dan eindelijk zo ver….. de telefoon….
Het gesprek begon met de vraag, ja hoe ga ik je dit vertellen? Oh ik wist het al was zijn antwoord, blijven zitten.

Om een lang verhaal kort te maken: Onze puber is dus weer door het oog van de naald gekropen.
5 van de 10 leraren hebben voorgestemd en meneer krijgt het voordeel van de twijfel !
De brief die hij zelf afgelopen week aan de afdelingsleider heeft gestuurd met een zielig verhaal over een moeder met borstkanker en een K. met pfeiffer
heeft hem misschien net die extra stem opgeleverd die hij nodig had.
Dolle boel hier. Zie je nu wel, ik wist dit wel met een minimale inspanning is het maximale resultaat behaald.
Op naar Havo-4.
Goede voornemens voor volgend jaar zijn er in overvloed. We houden je er aan K. Je hebt geluk dat ik niet mee mocht stemmen.
Maar goed, je lekkere luchtje heb je binnen mazzelaar !!!!!
Wat ben ik toch ook een watje.


Car




2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo.....dat zit in ieder geval mee! Fijn dat K. toch over is. Zie het maar zo, nu moet hij echt zijn best gaan doen. Als hij het jaar nog eens over moets doen, had hij het in het begin van het schooljaar misschien toch maar half gedaan. Zo van", "dat weet ik allemaal wel. En dat briefje aan de afdelingsleider is dan toch niet voor niets geweest. Het is natuurlijk ook niet niks wat ook hij meemaakt. Doet misschien wel stoer, maar zal zich best ook heel veel zorgen hebben gemaakt. Op naar een lekkere vakantie voor jullie gezinnetje. Geniet ervan! En voor K., in nederland vind je de leukste meiden hoor! Zeker als je zo'n lekker luchtje op hebt.

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je zoon Car. Ga je toch wel lekkerder de vakantie in..
Geniet ervan!