donderdag 19 juli 2007

Even klagen


Een dag eerder als bij voorgaande kuren ben ik op mijn fiets gestapt.
Niet dat het nu zoveel beter gaat dan bij de voorgaande kuren, heb zelfs het gevoel dat dit de zwaarste is totnu toe maar ik moest echt even naar buiten. Wie weet komt dit ook wel omdat het de laatste is. Heb het echt even gehad.
Het schijnt morgen weer te gaan regenen dus dat ritje kan ik maar vast gehad hebben.
Op de automatische piloot met een briefje in mijn zak gedicteerd door M. ben ik naar Spaland gereden onderweg regelmatig kijkend of er niet echt een auto aankwam.
Heb voor mezelf toch wel de conclusie getrokken dat ik dat wazige chemohoofd het ergste van de bijverschijnselen van de kuren vindt. Zou niet weten hoe ik het voor anderen zou moeten omschrijven en hoop dit snel weer te vergeten.
Bij terugkomst wat bloemetjes uit een plantenbak geknipt, een vorm van meditatie en toen bleek mijn vader met zijn fiets in de achtertuin te staan.
Was zo lief geweest om een breekkabel voor de caravan te gaan halen want die willen we alvast komend weekend gaan halen. Bestemming nog steeds onbekend.
Ik had gisteravond laten weten dat ik liever een dagje alleen bleef maar hij kwam toch nog even kijken hoe het met me ging.
Merk dat mijn humeur dan direct weer opklaart.

Car

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Carla,

Behalve door je weblog, word ik ook op het werk op de hoogte gehouden door M. Ik wil je even laten weten dat ik bewondering heb voor de wijze waarop jij/jullie je hier doorheen werken!

Nikki (ARINSO)

Anoniem zei

Hé Carla, het is me gelukt om een reactie op je web te plaatsen. Ik wil even zeggen dat je je niet moet laten ontmoedigen door mijn verhaal over de bestraling. Heb ik ook aan de andere lotjes geschreven. Het valt echt wel mee, en dit komt niet zoveel voor. De chemo is veel rotter! Maar jij hebt de laatste gehad, heerlijk!!! Gaan je haren weer groeien en kom je weer een beetje terug op aarde.
Liefs, Mandy

Anoniem zei

Even klagen mag absoluut meid! Het is ook niet niks allemaal.
Na mijn vakantie mail ik je oké?
Nu, met alle vakantievoorbereidingen, lukt het me niet om een fatsoenlijke mail in elkaar te draaien.
*Geeft een dikke knuffel*

Anoniem zei

Hoi Car, dank je voor je lieve reactie op mijn blog. Ik begrijp dat je nog steeds meeleest. Enne...ik vond even afreageren over gisteren erg opluchten. Dus klaag gerust! Ik heb intussen jou blog ook in mijn favorieten staan.
Tot schrijfs!
LadyDaan (Diana)

Anoniem zei

Hang in there, Car,.... het einde is in zicht. Je hebt die rottige celletjes, die zich misschien nog ergens verstopt hebben, een genadeslag toegediend.