zondag 22 april 2007

Zondagavond

Zondagavond, het eind van de derde dag. Op een duf hoofd na wat maar wat in de rondte loop valt het gelukkig mee. Ben wel erg snel afgeleid. Eten heeft een andere smaak of geen smaak maar blijft er gelukkig allemaal inzitten. Loop de hele dag in tegenstelling tot normaal van alles naar binnen te douwen.
Als ik maar een raar gevoel in mijn maag voel stop ik er al weer wat in. Helpt goed. Aan zelf koken moet ik alleen nog even niet denken, alleen de lucht al.
De twee liter water per dag gaat gelukkig ook goed. Questie van doortrekken.
M. zijn werkmissie is vandaag mislukt. Op kantoor bleek zijn computer het ook niet te doen. Hopelijk kan het morgen als systeembeheer aanwezig is opgelost worden anders is het leed niet te overzien. Laat de bevalling nog langer op zich wachten.
Ook nu heeft elk nadeel ook zo weer zijn voordeel want hij is maar naar huis gekomen en heeft zijn frustratie uitgeleefd met de hogedrukspuit op het dakterras. Kunnen we daar ook weer gezellig zitten.
Verbrand hoofd tot gevolg want het was vandaag weer heerlijk weer.
Rood en Puf hadden dus onverwachts een dag vrij, misschien hebben ze ook wel het dakterras schoon gemaakt !
K. zit niet lekker in zijn vel, hopelijk heeft hij de keelontsteking van ma niet overgepakt.
Morgen maar even afwachten en anders maar even gaan informeren wat me met een bacillen haard in huis aan moeten vangen.
Morgenochtend komt Mir een paar uurtjes om me wat gezelschap te houden.

Car

Geen opmerkingen: