maandag 23 april 2007

Duf hoofd

Vandaag toch onverwachts een duf hoofd, alles gaat een beetje langs me heen. Heb ook een gevoel dat ik rond loop met een groot rood hoofd. In de spiegel ziet het er wel gezond uit.
K. hebben we vanmorgen zelf naar de huisarts gestuurd, hij was lekker wit en klaagde over pijn in zijn keel. Volgens de huisarts heeft hij opgezette klieren en een beginnende keelontstekening. Hij heeft direct een kuurtje gekregen in de hoop dat het snel de kop ingedrukt kan worden en hij mij niet aansteekt.
Vandaag voor hem dus geen school maar een hang-dag. Hopelijk is hij door de kuur weer snel op de been want twee hangers in huis is ook niet alles.
Mir is geweest en verwende me met lekkere bodylotion en het afvoeren van de oude boekjes voor de schoolcontainer.

Car
Uiteindelijk heeft K. de dag beeindigd door met 40 graden koorts vroeg naar bed te gaan.
Ik ga ervoor dat zijn bacillen nog geen invloed op mij hebben.

Geen opmerkingen: