dinsdag 24 april 2007

Komt nog niet veel uit mijn handen

Vandaag is er nog niet echt veel uit mijn handen gekomen. Heb heel de dag maar een beetje lopen keutelen.
Er kan iets tegen me gezegd worden en kort daarna is het me weer ontschoten.
Merk wel dat mijn hoofd ietsje helderder aan het worden is misschien komt dit wel omdat ik sinds vandaag geen Dexamethason meer hoef te slikken.
Dit medicijn wat ontstekingsremmend werkt schijnt de veroorzaker van het rode hoofd te zijn.
Terwijl K. vanmiddag op de bank lag heb ik nadat ik een salade met tonijn naar binnen had gewerkt een half uurtje gelopen door de wijk.
Had het gevoel dat mijn bloed even goed door mijn lichaam moest stromen en heb de daad bij het woord gevoegd.
Als het goed is blijft onze kok vanavond een paar uurtjes extra op zijn werk hangen, toch wel handig die magnetron want aan echt uitgebreid koken moet ik nog even niet denken.
Car

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Car,

nee ik was je niet vergeten, maar het was hectisch hier de afgelopen dagen. Wel elke dag even je blog gelezen, maar te moe om te reageren. Fijn om te lezen dat de reactie niet zo heel heftig was (hopen dat het zo blijft) en dat je hoofd weer wat helderder wordt.
Jammer dat K. ziek geworden is. hoop dat hij weer een beetje aan het opknappen is en zijn bacillen niet met je gedeeld heeft.
Ik hoop dat je je elke dag weer lekkerder gaat voelen en goed van je dat je vanmiddag een ommetje door de wijk bent gaan maken. Je weet het hè je kan zo binnen vallen hoor op één van je wijkwandelingen (zeker op vrijdag of in het weekend). Heb over 1 1/2 week vakantie en ben af en toe wel weg maar ook regelmatig thuis.

Liefs,

Jolanda