maandag 30 april 2007

Bijna geen pet meer


Zaterdagochtend hebben wij ons op vakantie gewaand door naar de centrummarkt in Rotterdam te gaan.
Ik wilde direct alvast op zoek naar een leuke pet en eventueel wat sjaaltjes.
Met het tropische weer wat hier nu heerst (Spanje is nu Nederland !) merk ik dat ik door de chemo snel verbrand (ondanks factor 50) en je schijnt er nog vlekken van te kunnen krijgen ook.
De sjaaltjes hadden een te hoog hoofddoeken gehalte maar bij V&D heb ik twee hele leuke petten op de kop getikt.
Was er helemaal blij mee.
Vandaag, koninginnedag zijn M. en ik met de cabrio open in Vlaardingen gaan kijken. K. is met een vriendin naar Amsterdam geweest. Zolang ik de hoempa pa maar meed was het leuk.
De pet heb ik maar direct opgezet en wat gebeurde er op de terugweg... pet waait af... en de bus ging erover.
We hebben de auto aan de kant gezet en M. is achter de pet aangegaan die gelukkig niet kapot was.
Wel een goede leer voor waarschijnlijk binnenkort.
Petten moet je dus vastzetten in een open auto. Het zal je maar gebeuren met je pruik.
Wij moesten terugdenken aan het incident in het zwembad met het gebit van G.

Car

Geen opmerkingen: