donderdag 19 april 2007

De avond voor de eerste keer....

Vanmiddag ben ik naar het fysiotherapie groepje in het ziekenhuis geweest. Kom elke dag een stukje hoger.

Ze hebben weer lekker mijn bindweefsel onder mijn oksel opgerekt. Doet wel pijn maar het resultaat is heerlijk.
De verhalen van de andere vrouwen die hier komen doen me ook goed.
Vandaag was er iemand die vertelde dat ze vorige week tijdens de tweede chemo haar coldcap had afgerukt. Het was een vreselijk gevoel geweest.
Voor mij de bevestiging dat de keuze om de coldcap te weigeren voor mij de juiste is.
Hierna via de apotheek waar ik mijn chemo medicijnen tegen de misselijkheid en diaree op moest halen naar Moon gereden waar ik nog even volop in de zon heb kunnen zitten.
Schijnt ook tijdens de chemo niet meer te mogen.
Samen zijn we naar Alexandrium gereden waar ik hoopte nog een paar aanbiedingsbuffs bij de Xenox in te slaan. Deze vielen echter tegen.
Bruin zonder zon heb ik ook gelijk ingeslagen dit ter voorkoming van een heel wit gezicht.
's avonds naar cafe d'Oude Stoep (http://www.oudestoep.nl/) in Vlaardingen met mijn mannen gegaan waar we weer heerlijk hebben gegeten.
Ik had een klein beetje het gevoel dat dit mijn galgen maal was want ik ben gewaarschuwd dat mijn smaak de komende maanden heel erg kan veranderen.
De borrel als afsluiting was ter vervanging van het kalmeringstabletje wat ik afgelopen week in het ziekenhuis geweigerd heb.
Nu op naar morgen.... gelukkig zijn de zenuwen al iets minder als vanmiddag hoop dat dat zo blijft.

Geen opmerkingen: