dinsdag 17 april 2007

Mijn pruik is geregeld

Vanochtend ben ik met M. naar Hekelingen gereden om daar een keuze te maken uit de pruiken die op me stonden te wachten,
Vier pruiken met kunstof haar en een met gedeeltelijk echt haar.
Was wel even slikken om over je echte haar zo'n muts op te zetten. Blijkt echter dat ook dit al snel weer went.
Drie pruiken vielen al snel af, te lang in mijn nek of net niet de juiste kleur.
Uiteindelijk moest ik kiezen uit twee pruiken. Zowel de pruik van kunsthaar als van echt haar deden eigenlijk niet aan elkaar onder.
Uiteindelijk toch maar voor echt haar gekozen omdat ik waarschijnlijk tot eind december met het ding zal moeten doen.
Hij voelde net iets minder dik (met het oog op de zomer) kan in het najaar nog bijgekleurd worden (in een herfsttint?) ik kan normaal met het ding naar de kapper en ik kan er gewoon zelf de krulborstel inzetten. Ook voelt het net weer iets echter als je je handen door je haar haalt.
Nadeel is wel dat hij af en toe onderhouden moet worden en mijn haar dus ook gewoon een baddag kan hebben.
Op het moment dat ik denk nu kan het echt niet meer kan ik bellen en dan wordt terplekke het ding in model geknipt.
Toch wel handig dat we die "dure verzekering" hebben.
Het kan dus ook voorkomen dat M. de komende maanden weer eens kan zeggen ik ben naar de kapper geweest... is dus niet voor zichzelf maar dan is hij het ding even langs gaan brengen.

Was een buff voor mij tot nu toe een ding wat Ruud onder zijn helm droeg.... nu heb ik gezien dat ze er in allerlei leuke kleuren zijn en dat er allelei verschillende combinatie's te maken zijn. Ik heb vast een paar leuke kleuren uitgekozen voor straks in de cabrio. Die liggen alvast op me te wachten.

Car

Geen opmerkingen: