zondag 2 september 2007

Ziekenhuis top-100 AD

De ziekenhuis top-100 stond zaterdag weer in het AD.
Op het moment dat je een diagnose te horen krijgt realiseer je je niet hoe belangrijk het is dat je niet te lang op een uitslag hoeft te wachten.
Op doorverwijzing van de huisarts ben ik naar het Vlietland gegaan.
Van verschillende kanten heb ik de afgelopen maanden echter gehoord dat de mammapoli van het Reinier de Graaf beter functioneert dan de poli van het Vlietland ziekenhuis. Achteraf heb ik al een paar keer gedacht was ik daar maar meteen naar toe gegaan.
Ook de test laat het zien. Het Vlietland staat op plek 55 en haalt bij deze test niet de maximale score. De Reinier de Graaf doet het beter met plaats 36 en een maximale score van 3 op het gebied van uitslag borsttumor binnen 5 dagen.
Ook voor toekomstige controle's betekent dit langer wachten in het Vlietland dan in de Reinier de Graaf. Maar is overstappen na alle behandelingen op termijn verstandig ?
Ik ben er nog niet uit.

Car

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Car, Ik voel met je mee. Ik ben er ook nog niet uit. Dinsdag heb ik weer gesprek met mijn oncoloog. Ik wil mijn twijfels over deze zaken ook aan hem voorleggen. Maar voor nu wil ik jou sterkte wensen voor morgen. Ik denk aan je! Liefs, Diana