donderdag 6 september 2007

Wasmachine grrrrrrr.... (It's Schiedam)


De eerste drie bestralingen zitten er op, ik ga al wennen aan het dagelijkse ritje.
Van het bestralen zelf merk je helemaal niets, raar idee om onder een aparaat te liggen en te weten dat er iets in je lichaam gebeurd terwijl je niets voelt.
Het indertijd aangeprikte gebied onder mijn oksel voelt raar en gisteren werd me geadviseerd om mijn BH band wat minder strak te maken.
Vandaag heb ik daarvoor een bandvergroter aangeschaft waarvan ik het bestaan voorheen niet wist.
Was ik eerst nog van plan om dagelijks de taxi te nemen, afgelopen vrijdag heb ik toch besloten deze vooralsnog niet te bellen. Wil zo lang het kan geen patient in een taxi zijn en dacht nu baas te zijn over mijn eigen tijd.
Daar kwam alleen een wasmachine tussen.

Onze 12 jaar oude machine maakte de afgelopen dagen wel heel veel herrie.
Zaterdag togen wij naar de IT's in Schiedam om ons alvast te informeren voor het geval hij in zou storten en repareren duur uit zou vallen.
Geen zin in gezeur in deze periode hakten we de knoop door om toch maar direct een nieuwe te kopen. De verkoper hield een mooi verkooppraatje dat hij dinsdag al kon draaien, wij vertelde hem dat er wel rekening gehouden moest worden met de bezorgtijd i.v.m. dagelijks ziekenhuisbezoek.
Geen probleem !
Op de bon werd vermeld dat ik dinsdagochtend gebeld zou worden. We gingen voor het gemak en wat we normaal nooit doen, we betaalde alvast. Scheelde weer een loopje naar de bank want pinnen was niet mogelijk op het moment dat hij bezorgt werd.

Maandagavond werd de oude met hulp van de buurman afgekoppeld.
Om een lang verhaal kort te maken. Het is nu donderdagmiddag, de wasmachine is nog niet bezorgd, ik heb ondertussen al heel wat keren met de It's gebeld en steeds wordt er een mooi verhaal opgehangen. Wij krijgen een bereisde wasmachine, hij is op rondreis door Schiedam.
Ondertussen zit ik wel sinds dinsdag thuis met als uitje een dagelijkse bestraling, want hij kan steeds elk moment bezorgd worden.
Absoluut geen baas over mijn eigen tijd !
Vanmorgen heb ik ze beloofd vanavond met mijn wasmand naar de winkel te komen als hij er vandaag niet is. Als het goed is komt hij vanmiddag na de vierde bestraling !
Ze zijn gewaarschuwd want ik ben het onderhand echt goed zat.

Car

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou,nou die is boos zeg. Maar het is ook wel te gek ook. Eerst betalen en dan maar laten wachten. Hoop voor jou dat ze vanmiddag komen, aan de andere kant ben ik ook wel benieuwd, wat de reactie zou zijn als je inderdaad met je volle wasmand op de stoep zou staan bij de It's. Terwijl je daar zo ligt tijdens het bestralen, lig je je natuurlijk steeds bozer te maken op die zaak.

Marianne zei

wat is een vergroter voor je bh????????????????? nooit van gehoord!

Enne.....sterkte met je was....
Zoiets lulligs moet je er eigenlijk nu niet bij hebben.

liefs.

Anoniem zei

Hoi Car,
Kun je mij ook uiteggen hoe zo'n vergroter voor je B.H. eruit ziet. Ik heb na mijn amputatie nog steeds last van vocht aan de zijkant van mijn lichaam en deels op mijn rug. B.H.'s zitten niet lekker. Dus misschien dat dit een oplossing is? Losser zetten is geen optie, daar het dan onvoldoende steun geeft.
Bedankt alvast, groetjes,
Diana