zaterdag 29 september 2007

Pink Ribbon Magazine

Oktober is borstkanker maand, net als voorgaande jaren heb ik het Pink Ribbon magazine vandaag gekocht.
Voorgaande jaren kocht ik het blad om het goede doel te steunen en bladerde ik het alleen wat door nu heb ik er toch met andere ogen naar gekeken.
Het blad is doorspekt met reklamepagina's, want menig bedrijf zegt deze maand Pink Ribbon in de strijd te steunen.
In enkele artikelen herkende ik nu een Amazone of een bloggenoot die haar ervaringen de afgelopen jaren aan het internet heeft toevertrouwd.
Ik vindt het een raar idee om de hele maand oktober op allerlei plaatsen het roze lintje te zien zelfs op de achterzijde van auto's zag ik het vandaag voorbij komen.
Er wordt gevraagd om het roze lintje te dragen om zo de strijd tegen borstkanker te winnen.
Ik ga dat niet doen, ben nog veel te veel met mijn eigen strijd bezig.
Wie weet ooit in de toekomst, nu moet ik daar nog niet aan denken.

Vandaag ben ik voor het eerst echt zonder iets op mijn hoofd samen met M. het winkelcentrum in geweest.
Volgens M. zie je mensen kijken maar ik ben best wel trots op mijn korte koppie en het maakt me dus niets uit, vindt het nu eigenlijk zelfs wel leuk.
Mijn ogen zijn de afgelopen periode flink achteruit gegaan (mede door de chemo + overige medicijnen) de nieuwe bril is vandaag ook uitgezocht.
Was bang dat het lastig was om bij mijn nieuwe look een montuur uit te zoeken maar dat viel erg mee.
Ook zijn we een kijkje gaan nemen in het volle zwembad waar mijn neefje en nichtje hun A en C diploma haalde.
Mijn nichtje E. die vorige week voor het eerst in al die maanden mijn korte koppie had gezien maakte terloops de opmerking "dat is al weer heel hard gegroeid".

Dit weekend zijn alle collega's van M. tesamen met hun gezin een aantal dagen naar Disney land Parijs.
Vooral voor K. hebben we jammergenoeg dit uitje moeten overslaan.
Volgend jaar zijn we er weer bij.

Car

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Carla, heerlijk, hé om zonder iets op je hoofd te lopen. Heerlijk om de wind in je haren te voelen! Ik ben ook zo trots op mijn haren!! En een complete metamorfose krijgen wij helemaal voor niets. Wij kunnen vanaf nu alle lengtes bekijken of dat ons staat! Tot binnenkort.X