vrijdag 21 september 2007

Briefje

Ik was vanmorgen zo moe dat ik het even niet op kon brengen om mijn bed uit te komen om samen met K. te ontbijten.
Om zeven uur heb ik mezelf omgedraaid en ben weer verder gaan slapen.
M. is voor zijn werk een paar dagen van huis dus ook die kon dit sociale gebeuren niet overnemen.
Zonder ook maar iets te zeggen regelde K. zijn eigen zaakjes en toen ik later beneden kwam vond ik een briefje:


Daarvan gaan bij mij de tranen dan stromen en is mijn dag weer helemaal goed.

Car

8 opmerkingen:

Marianne zei

Wat een scheetje, die Kevin van jou! En hij heeft zo helemaal gelijk!

Anoniem zei

Moest ook wel ff slikken hoor. Wat een schat van een zoon heb jij zeg! Om in te lijsten.

Anoniem zei

Wat kunnen de stoere binken toch ontzettend lief uit de hoek komen! Af en toe misschien wat ongeïnteresseerd
zijn, maar als je zo'n briefje vindt breekt toch gewoon je hart?!? Dat maakt alles weer goed!!!

Anoniem zei

Jouw zoon is goud waard. Wat een engel !!!

Anoniem zei

Nou dit is wel heel goed voor mijn ego :o !

Anoniem zei

Hoi Kevin,
Je hebt die complimenten verdiend hoor!
Verwen je moeder maar lekker af en toe!
Groet, Diana

Anoniem zei

Die pubers ook, soms zou je ze, maar ze hebben zo'n klein hartje!!!

Anoniem zei

Goed voor je ego Kevin, maar opk heel goed voor je moeder!