maandag 10 september 2007

The Secret

Afgelopen week had ik een artikel in het AD gelezen over het boek The Secret.

Nieuwschierig als ik ben heb ik het gereserveerd bij de bibliotheek, er zijn echter enige wachtenden voor me.
Toen ik vanmiddag na de bestraling terug reed hoorde ik bij radio Rijnmond een oproepje.
SMS je wens om hiermee het boek The Secret te winnen.
Ik heb mijn auto aan de kant van de weg gezet en de volgende sms verzonden:

"Ik hoop dat ik na de chemo's en bestralingen kankervrij ben en mijn zoon groot kan zien worden"

Mijn wens is uitgekozen, ik mag het boek op komen halen !!
Ik kreeg het volgende sms je terug: "kan iemand het boek voor je ophalen...." sterkte met alles en blijf vertrouwen hebben. Ilse"
Nu dat heb ik zeker, en ik kom het boek zelf ophalen.

Car


5 opmerkingen:

Anoniem zei

het is mijn bijbel..

Elia

Anoniem zei

Gefeliciteerd, geweldig !!!! Wat een leuke actie...

Anoniem zei

Wat superleuk!!! Je hebt het verdient. Goeie actie van jou om direkt te reageren!
Ik ben vandaag bij herstel en balans geweest. Erg goed gesprek gehad. Ik ga in oktober één keer per week sporten op de dinsdag middag en in januari met de volgende groep het programma volgen. Ook iets voor jou? Ziet er goed uit daar...
liefs,
Mandy

Marianne zei

Wat een mooi verhaal! Dat boek lag gewoon op jou te wachten!

liefs, Marianne

Anoniem zei

Leuk zeg, ben wel benieuwd naar dat boek. Moest even bijlezen, tijdje geleden, dat krijg je van al dat MSNNen met jou zoon!
Doei Mir