maandag 10 september 2007

Wasmachine grrrrrrr.... (It's Schiedam) (3)

En draait ie is de vraag ? Wat een gezeur om een wasmachine zoiets eenvoudigs.
Ach je moet je ergens druk om maken toch ?
Zaterdagmiddag om half vijf werd hij dan eindelijk gebracht.
Toen hij op zijn plaatst stond weigerde de heren hem echter aan te sluiten, dat stond niet op de bon vermeld.
Ik heb nog geprobeerd of een extra fooitje zou helpen maar nee, ze deden het niet, hiervoor moet je een certificaat hebben en dat hadden ze niet. (dus echt geen vak geleerd)
Ook het bovenblad wat er af zou moeten om wasmachine en droger weer aan elkaar te koppelen weigerde ze er af te halen, of je daar ook een certificaat voor moet hebben weet ik niet.
Al brommend werd onze oude machine de vier trappen afgetilt, omdat ook hier het bovenblad ontbrak was het volgens zegge een gunst dat die toch meegenomen werd.
M., die niet zo heel technisch is was een dagje cabrio aan het rijden en ging voor de top 10 dus heb ik de vriendelijke verkoper van donderdagavond maar gebeld om hem te vertellen dat hij nog niet draaide. En waarop ik al hoopte gebeurde ook.
Na werktijd stond hij voor de deur en heeft er voor gezorgd dat de machine aangesloten werd.
Zondag bleek nog wel dat het oude tussenstuk, ondanks dat tijdens de verkoop gezegd was dat deze weer hergebruikt kon worden, niet meer paste.
Gelukkig kunnen we dat zelf komende week oplossen waarna de buurman weer kan helpen om beide aparaten weer op elkaar te zetten.
Zijn we ruim een week bezig geweest met zoiets eenvoudigs al het vervangen van een wasmachine.

Vorige week heb ik zowel voor joga als tai chi een proefles gevolgd.
Terwijl ik tijdens de joga constant met mijn gedachten afdwaalde had ik het bij de tai chi veel te druk met het in de gaten houden van welke kant mijn armen en benen op moesten.
Aan het eind van de les was mijn hoofd dan ook heerlijk leeg. De keuze was dus snel bepaald.
Of ik het al die weken vol kan houden weet ik niet maar ik ga gewoon beginnen, stoppen kan altijd.

1 opmerking:

Marianne zei

Goed plan!
Ik bewonder je daadkrachtigheid!
Als je een plan hebt, laat je er geen gras over groeien en doe je het gewoon meteen.

liefs, Marianne