donderdag 6 september 2007

Wasmachine grrrrrrr.... (It's Schiedam) (2)

Half vijf precies net thuisgekomen ging de bel.
Als afsluiting van hun werkdag mochten de jongens van It's als extraatje de nieuwe wasmachine de vier trappen van onze eensgezinswoning optillen.
Zoals de verkoper zaterdag al zei: " hadden ze maar een vak moeten leren".
Bovengekomen waarbij onderweg nog een schilderij sneuvelde bleek dat de trommelvergrendeling niet van de machine gehaald kon worden.
Met grof geweld werden nog een aantal pogingen ondernomen totdat ik me niet meer in kon houden en zei: dit kan niet waar zijn, deze hoef ik niet meer.
De machine bleek van binnen aardig verbogen te zijn, volgens de jongens waarschijnlijk eerder van een stelling afgevallen.
Al zuchtend werd hij weer de trap afgevoerd.
Ik ben in mijn auto gestapt en met stoom uit mijn oren stond ik even later in de winkel op zoek naar de vestigingsmanager.
Ik moet zeggen de meneer die mij hielp deed absoluut zijn best, tijdens de cursus hoe maak ik een klant rustig had hij goed opgelet.
Naar mij kijkend zei hïj: "Ach mevrouw ik snap het wel mijn vriendin en moeder zitten ook onder de chemo dan ben je extra prikkelbaar". (Meneer ik zit hooguit onder de straling maar die chemo is nu wel mijn lijf uit)
Zaterdag blijf ik weer een dagje thuis, dan gaan we het nog een keer proberen.
Morgen ga ik luchten, daar ben ik wel aan toe.

Car

3 opmerkingen:

Marianne zei

Wat een ongelofelijk foute opmerking van die man!!
Er rust geen zegen op die wasmachine-affaire...
Ga maar lekker uitwaaien zaterdag, op je vrije dag!

Ik ga pitten, welterusten.
Liefs van mij.

Anoniem zei

Car, ik stond vorige week in een lange rij in de supermarkt. Stonden er twee 18- jarigen achter me luid te mokken over de lange wachttijd. Op een gegeven moment zei de één: "Wat een kankerzooi, hier!"Ik kon het niet laten, draaide me om en zei:"Nou,hé dat vind ik nou ook!"
Ze verschoten van kleur en ik dacht: "één- nul!"
Ik moest om de situatie wel een beetje grinniken, ik geloof niet dat de jongens er echt erg in hadden, dat ik met een mutsje op liep enzo. Maar wat zijn sommige mensen toch echte horken zeg! Bah!
Sterkte met je aankoop van een wasmasjien. Liefs, Diana

Anoniem zei

Wat een eikels heb je toch! Moest stiekum ook wel lachen om de stoom uit je oren..............Morgen weer voor het bestralen naar het ziekenhuis, sterkte de komende week!