maandag 24 maart 2008

Koude Pasen

Wat een koude paasdagen. Voor ons waren het echt keutel, lummel en eetdagen.
Ben blij dat het nog niet in ons op was gekomen om er met de caravan op uit te trekken, die blijft voorlopig nog een tijdje in de stalling staan.
Zaterdag werd mijn moeder 72 jaar, vorig jaar wilde ze haar verjaardag niet vieren nu zaten we met de hele familie 's avonds gezellig bij Eeterij Vader Jacob.

Al een tijdje liep ik mij te ergeren aan onze zwarte grindvloer die na het overslaan van zijn jaarlijkse schoonmaakbeurt van vorig jaar de afgelopen tijd steeds grijzer werd.
M. zag het echter niet, wilde het niet zien of zoals hij zelf zegt vind het niet belangrijk.
Ligt het aan het vrouw zijn of gewoon het feit dat ik veel meer uren naar die grindvloer mag kijken, ik vind het nl. wel belangrijk maar wilde niet onverstandig zijn en het toch maar even zelf doen.
Een extra dag vrij, verschrikkelijk weer dus geen rede om eens lekker buiten te gaan wandelen of de tuin in te duiken dus dacht ik ik kijk mijn lief eens lief aan.
Moest heel lief kijken maar de vloer kan er weer een tijdje tegen.

En het was helemaal niet nodig...
Maandagmorgen werden we wakker met sneeuw in de tuin.
en een met sneeuwbedekte paastafel.
Car

1 opmerking:

Mir zei

Het zit 'm toch in de genen ben ik bang ( de vrouwelijke dan ) maar gelukkig zijn die genen niet erfelijk belast op alle punten ( technisch grapje) Met sommige erfelijke belasting (schoonhouden van vloeren ) moeten we dan toch maar leren leven, he zus!