zondag 29 maart 2009

Resultaat ?

De nieuwe tuinbestrating is vrijdag uitgezocht. Toch wel weer spannend hoe het zal gaan worden.

Toen ik thuis kwam was er aan de rechterzijde van de tuin een damwand geplaatst ter bescherming van de rechterhaag, dit omdat de buurman voet bij stuk heeft gehouden en niet meedoet aan de EPS ophoging. Hij is zelf wederom met zand aan het ophogen.
De leibomen zijn omhoog gehaald, niet geheel recht, een staat nu op het gemeenschappelijk achterpad. Zal vast over nagedacht zijn.
De linker haag is zoals je kunt zien zeer snel en "vakkundig" teruggezet.
Heb de heren er maar weer op gewezen dat deze vorm echt niet de afspraak was. Als blikken konden doden dan had ik de afgelopen week al meerdere malen plat op de grond gelegen.
Toegezegd is nu dat maandag twee hoveniers de boel recht komen zetten.
Niet wandelen met mijn vriendinnetjes dus lijkt me verstandiger om nog maar een dagje tuinopzichter te spelen.
Wordt vervolgd....

Car

4 opmerkingen:

Elia zei

Kan je wel mooi doolhofje spelen, wat een oelewappers....

Anoniem zei

Mens wat een ellende,oftewel wat een spaanse toestanden.Nou sterkte meid en houdt je poot stijf betreffende die haag. Jammer dat Ook dat nog niet meer bestaat.

Nou sterkte ermee.

xx Yvonne

Elly zei

Hallo Carla.
Mijn god wat een ellende bij jullie in de tuin. Ik heb net bij Mirjam gekeken maar bij jullie gaat het net de andere kant op. En inderdaad houd je poot stijf wat je tuin betreft en laat ze niet met je gaan lachen.Maar mijn motto is,ALLES KOMT GOED.
Meisje veel sterkte en ik volg het allemaal wel.
Groetjes Elly

Mariska zei

Ik blijf me verbazen...
Hoop dat er inmiddels weer wat schot in de zaak (tuin) zit!
Succes!