donderdag 5 maart 2009

Ride for the Roses

Eventjes leek het erop dat er een geschil ontstond met de aannemer die de ophoging verzorgd.
Op de mondelinge afspraak (die zoals ik indertijd leerde ook rechtsgeldig is) die t.a.v. de ophoging was gemaakt werd terug gekomen.
Na wat modder mails is het gelukkig met een sisser afgelopen en bood de gemeente een oplossing. Scheelt weer een hoop gestress en geregel.
Merk dat ik daar echt nog niet goed tegenkan, mijn lichaam komt dan direct in opstand.

Vandaag ben ik weer de opzichter van mijn pa geweest, alle planten staan of bij de buren, op de oprit of in de groenstrook tegenover ons huis.
Zaterdag nog "even" de stenen schoonspuiten, en kijken of we ze zelf op gaan pakken of dit maar laten doen dan is de boel echt leeg en mag de graafmachine komen.
Deze staat momenteel op drie tuinen van ons af, maar hoe hij hier moet komen ? Ik weet het niet er blijft een tussenliggende tuin weigeren om mee te doen. Ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen.

Vorig jaar was ik te laat met inschrijven, nu niet.
Ik heb me vandaag ingeschreven voor de 12e editie van The Ride for the Roses die op 30 augustus a.s. in Lingewaard gereden word.
Naast Leontien's lady's ride waarvoor ik me ook alweer heb ingeschreven wordt dit ook vast een happening ten gunste van het goede doel.
Wie gaat hem nog meer rijden ?

Car

Geen opmerkingen: