woensdag 25 maart 2009

De werkzaamheden gaan voort

Wat was dat zaterdag leuk, na ruim 21 jaar weer een Seelen reunie, een van mijn eerste werkgevers waar ik in de paar jaar dat ik er gewerkt heb zoveel geleerd heb en waar we zo'n lol met elkaar hebben gehad. Ook de werkgever waar ik M. heb leren kennen.
Wat een herkenning en wat leuk om te horen hoe andere mensen indertijd over ons dachten. (o.a. oh wat zat jij altijd vol energie)
We hebben werkelijk genoten.
Zondag werd mijn moeder 73 jaar en zij vierde dit met een heerlijk en gezellig etentje in de Strandgaper in Zevenhuizen.



En vandaag:

Ondanks eerder afspraken werd ons gisterenmiddag door de aannemer medegedeeld dat de haag er toch uit moest. Er zou water onder komen te staan. Dat is vandaag gebeurd, echter niet op de toegezegde rustige wijze m.b.v. hoveniers maar met grof geweld en medewerking van een man die zei hovenier te zijn maar ook aangaf zelf geen tuin te hebben. Vast zijn diploma bij de LOI behaald.
De haag is voorlopig apart gezet en zal de komende week worden teruggeplaatst. Maar of hij dit nu zo lekker gaat vinden ? Ik weet het niet.

Mijn nek zit vast, waar zal dat nu van komen ?

Car

Geen opmerkingen: