vrijdag 23 januari 2009

De deken is afgeschud

Ik heb de deken weer van me afgeschud.
Bijna twee weken heeft deze hormonale after dip geduurd. Alleen de hitte aanvallen zijn nog heftiger dan voorheen en de nachten duren nog wat langer.
Ik ga er voor dat de bijwerkingen de volgende periode minder zullen zijn, dat mijn lichaam zich ook hier weer op instelt.
Over enkele weken ga ik nogmaals de drie maandelijkse shot proberen. Valt het dan toch weer tegen dan schakel ik terug naar de maandelijkse spuiten en ga ik de Zoladex thuisservice inschakelen.
Donderdag ga ik een dagje meelopen met de cursisten van een opleiding voetreflextherapie in Den Haag, ik wil gaan ondervinden of een opleiding in deze richting haalbaar is met mijn klierweg arm. Spannend, hopelijk weer een stap in een nieuwe richting.

Voor het New Life Style Resort waar we in oktober zo gastvrij zijn ontvangen ga ik de komende periode af en toe wat vrijwilligerswerk doen. Onlangs zijn we naar Amsterdam geweest om daar geinformeerd te worden over de doelstellingen van de stichting.
Geinteresseerd naar de activiteiten van het resort en de Stichting Angelsfound ?
Zie http://vakantienakanker.hyves.nl

Car


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Blij dat je je weer wat beter voelt. Hopelijk gaat het slapen dan ook weer wat beter. (las je reactie bij Man)
Liefs, Linda

Mir zei

en natuurlijk je vrijwilligers werk als overblijfmoeder bij je zus", gelukkig heb je een coole auto (hihi) , ze hebben je toch niet te veel uitgeprobeert he